Studia zaoczne

Planujesz swój ślub? Nie możesz zdecydować się na sukienkę ślubną? Chcesz zasięgnąć opinii o wybranej sali weselnej? Borykasz się z wybraniem zaproszeń ślubnych? Nie bądź w tym sam/sama! Dołącz do nas!
Awatar użytkownika
Lovela2

Studia zaoczne

Post autor: Lovela2 »

Zaoczne studia nie są wcale gorsze, ne wiem skąd to mylne przeświadczenie... sama studiuję jak koleżanka powyżej a konkretnie zarządzanie: http://www.wszop.edu.pl/oferta-edukacyj ... 320,54,259 a jest to kierunek łączący wiedzę ekonomiczną (finanse, marketing, prawo gospodarcze) z wiedzą psychologiczną. Studia dotyczą prawidłowości oraz problemów związanych z funkcjonowaniem organizacji i instytucji publicznych.
Awatar użytkownika
jola890

Re: Studia zaoczne

Post autor: jola890 »

Widziałam, że na tej uczelni też jest opcja studiowania zaocznego, więc myślę, że możecie się zdecydować, jeśli tylko jest u Was taka potrzeba. Warto przede wszystkim wybrać kierunek, który ułatwi nam start np. w nasze życie zawodowe.
Awatar użytkownika
halucynoza

Post autor: halucynoza »

Zgadzam się z wypowiedzią poprzedniego użytkownika. Wydaje mi się, że ma rację.
Jeżeli nie ma w tym żadnego sensu (...) to tym lepiej, bo świat nie musi się biedzić nad tym, by go znaleźć.
Awatar użytkownika
raphee

Post autor: raphee »

A nie myślałeś, żeby zapytać rodzinę o porady? Mi często pomaga ktoś z najbliższych.
Myślę, że człowiek powinien umierać tak, jak żył; otoczony tymi, których zawsze kochał.
Awatar użytkownika
omenga

Post autor: omenga »

Dokładnie, po co wybierać studia, które nic ci nie dadzą?
Awatar użytkownika
damain

Post autor: damain »

Nie wyciągniesz stąd żadnej konkretnej rady. Każdy myśli pod tym względem na swój sposób. Sam postaram się znaleźć rozwiązanie.
Co za różnica, czy nie żyjemy, czy po prostu żyjemy i nie mamy o tym pojęcia?
Awatar użytkownika
Kati38

Post autor: Kati38 »