Studia zaoczne
Planujesz swój ślub? Nie możesz zdecydować się na sukienkę ślubną? Chcesz zasięgnąć opinii o wybranej sali weselnej? Borykasz się z wybraniem zaproszeń ślubnych? Nie bądź w tym sam/sama! Dołącz do nas!
- Lovela2
Studia zaoczne
Zaoczne studia nie są wcale gorsze, ne wiem skąd to mylne przeświadczenie... sama studiuję jak koleżanka powyżej a konkretnie zarządzanie: http://www.wszop.edu.pl/oferta-edukacyj ... 320,54,259 a jest to kierunek łączący wiedzę ekonomiczną (finanse, marketing, prawo gospodarcze) z wiedzą psychologiczną. Studia dotyczą prawidłowości oraz problemów związanych z funkcjonowaniem organizacji i instytucji publicznych.
- jola890
Re: Studia zaoczne
Widziałam, że na tej uczelni też jest opcja studiowania zaocznego, więc myślę, że możecie się zdecydować, jeśli tylko jest u Was taka potrzeba. Warto przede wszystkim wybrać kierunek, który ułatwi nam start np. w nasze życie zawodowe.
- halucynoza
Post autor: halucynoza »
Zgadzam się z wypowiedzią poprzedniego użytkownika. Wydaje mi się, że ma rację.
Jeżeli nie ma w tym żadnego sensu (...) to tym lepiej, bo świat nie musi się biedzić nad tym, by go znaleźć.
- damain
Nie wyciągniesz stąd żadnej konkretnej rady. Każdy myśli pod tym względem na swój sposób. Sam postaram się znaleźć rozwiązanie.
Co za różnica, czy nie żyjemy, czy po prostu żyjemy i nie mamy o tym pojęcia?
- Kati38
Wybór studiów jest bardzo ważny, bo w większości przypadków od tego zależy to co będzie się w życiu robiło. A podczas studiów najlepiej jest mieszkać w akademiku, ponieważ tam można poznać wspaniałych ludzi. Mogę polecić dom studencki Kraków - https://unibase.pl/ gdzie na pewno spędzicie pięknie czas studencki i zyskacie prawdziwych przyjaciół. Mieszkanie w akademiku to nie tylko wieczna zabawa, ale także wspóla nauka czy dzielenie się notatkami.
- bratek