Tablice do biura

Kiedy nie wiesz, gdzie dodać post, skorzystaj z tej kategorii, jednak pamiętaj, że jeśli dodasz post do tej kategorii, a na forum jest inna, która pasuje do poruszanego przez Ciebie tematu - post zostanie usunięty lub przeniesiony do innego wątku (zmieni się adres url posta).
Awatar użytkownika
graszka5
Posty: 73
Rejestracja: 23 sty 2019, 11:04

Tablice do biura

Post autor: graszka5 »

Witam! jakie tablice do pisania do biura najlepiej wybrać ? Nie bardzo mogę się zdecydować jakie będą najlepiej się sprawdzały. macie jakieś firmy które zajmują się takimi rzeczami? znajomy polecił mi taką firmę https://tableo.eu/ dużym plusem jak dla mnie jest to że można zamówić je pod wymiar. Kupował ktoś od nich ? Poradźcie mi jakie rodzaj wybrać najlepiej ?
Grażka
Posty: 576
Rejestracja: 07 maja 2019, 22:29

Re: Tablice do biura

Post autor: Grażka »

Moim zdaniem w biurze dobrze sprawdzą się zwykłe tablice szkolne, takie jak na stronie internetowej https://tablice-magnetyczne.com/tablice-szkolne.html. Jak widać takie tablice wcale nie kosztują dużo, a na pewno ułatwią organizację pracy, prowadzenie zebrań oraz szkoleń. Każde biuro powinno być w nie wyposażone ;)
ODPOWIEDZ