Portal randkowy
Kiedy nie wiesz, gdzie dodać post, skorzystaj z tej kategorii, jednak pamiętaj, że jeśli dodasz post do tej kategorii, a na forum jest inna, która pasuje do poruszanego przez Ciebie tematu - post zostanie usunięty lub przeniesiony do innego wątku (zmieni się adres url posta).
- elf122
Portal randkowy
Cześc, ostatnio myślałam nad skorzystaniem z jakiegoś portalu randkowego. Nie znam się na tym, a na https://randkuj.my/fotoflirt opisanych jest wiele portali tego typu. Nie wiem, który wybrac . Macie jakieś doświadczenia z tym?
- kryształ
Re: Portal randkowy
A słyszałaś może o portalu Tinder? Podobno teraz to jeden z najlepszych portali randkowych. Jedna z gazet kiedyś zrobiła taki mały ranking o portalach i właśnie Tinder ma najlepsze opinie wśród randkowiczów. Nie wierzysz? to przeczytaj sobie ten artykuł http://www.jaw.pl/2019/02/opinie-o-tind ... 2019-roku/ i sama się przekonasz. Czasami warto zaufać opinii innych by nie wejść na przysłowiową "minę"
Post autor: polaryś »
@Kamara masz pewnie kiepskie doświadczenia, wiem coś o tym bo i ja żałuję tego, że pojawiłam się w niektórych miejscach w sieci. tak czy siak nie ma się co nastawiać negatywnie bo są w sieci miejsca, gdzie można czuć się swobodnie i nie obawiać się tego, ze ktoś udaje kogoś, kim w rzeczywistości nie jest. ja od jakiegoś czasu mam konto na portalu Feelio https://feelio.pl/. Spróbuj, rejestracja jest darmowa więc niczego nie tracisz
Post autor: Dawidekk »